Klan Aburame - Klan żyje w symbiozie z różnego typu organizmami, najczęściej owadami. Owady te żyją wewnątrz przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakrę .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowo narodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.
Specjalizacja : Ninjutsu, Hiden
~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Nazwa : Mushiyose
Ranga : D
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Uzupełniająca
Zasięg : Krótki
Pieczęcie : Baran
Chakra : 10
Opis : Użytkownik dotyka swoją dłonią i palcami powierzchni ziemi i puszcza małą sieć chakry, co powoduje pojawienie się robaków.
Nazwa : Kikaichū no Jutsu
Ranga : D
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Ofensywna, defensywna, uzupełniająca
Zasięg : Dowolny
Pieczęcie : -
Chakra : 25
Opis : Kikaichū no Jutsu jest techniką praktykowaną wyłącznie przez klan Aburame. Kiedy w klanie dochodzi do narodzin dzieci, ich ciała są oferowane jako gniazdo dla owadów. Przez lata, podczas których dziecko dorasta, zostaje przeszkolene w różnych sekretnych jutsu klanu i dowiaduje się jak robaki mogą służyć do walki.
Nazwa : Mushi Kame no Jutsu
Ranga : C
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Defensywna
Zasięg : Krótki
Pieczęcie : Dzik → Małpa → Smok → Baran → Pies
Chakra : 55
Opis : To jutsu używa Kikaichū żyjących w ciele użytkownika jak tarczy, gdyż poprzez swoje latanie z dużą prędkością tworzą kopułę, technicznie podobną do Hakkeshō Kaiten, gdzie użytkownik tworzy ochronę za pomocą własnej ręki. Jutsu jest wystarczająco silne, aby zneutralizować nadchodzące ataki, ale może być zdezaktywone poprzez silne wybuchy. Jutsu chroni przed atakiami do rangi B. Można ochronić kilka osób na raz.
Nazwa : Mushi Bunshin no Jutsu
Ranga : B
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Uzupełniająca
Zasięg : Krótki
Pieczęcie : -
Chakra : 15 x 1
Opis : Technika polegająca na utworzeniu klona z robaków, więc co za tym idzie potrafią ją wykonywać zaledwie członkowie z klanu Aburame. Kekkai Konchuu może atakować wroga, jednak gdy zostanie zraniony zamienia się w mnóstwo robaków.
Nazwa : Mushidama
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Ofensywna
Zasięg : Dowolny
Pieczęcie : -
Chakra : 120
Opis : Jest to specjalna technika klanu Aburame, która polega na tym, że tysiące robaków otaczają przeciwnika. Jest to pułapka bez wyjścia (chyba, że zna się dobre techniki teleportacyjne). Robaki zjadają chakrę wroga i powoli go zabijają.
Nazwa : Nano-Scale Poisonous Insects
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Ofensywna
Zasięg : Krótki
Pieczęcie : -
Chakra : 140
Opis : Technika ta niszczy komórki wrogów, powodując dokuczliwe bóle w procesie. W odróżnieniu od standardowego kikaichū, które są w stanie działać niezależnie od użytkownika, ten typ owada może być przenoszony tylko na ciało ofiary przez bezpośredni kontakt fizyczny, rzecz jasna robaki przejdą przez większość form odzieży.
Nazwa : Mushi Jamingu no Jutsu
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Ofensywna
Zasięg : Daleki
Pieczęcie : -
Chakra : 155
Opis : Użytkownik korzysta z dużej ilości swoich Kikaichū i rozprzestrzeniania je na dużym obszarze wokół użytkownika. Owady następnie emitują niewielkie ilości przyjmowanej przez nich chakry, którą zwykle się żywią. To zmyla ninja typu sensorów, z ich możliwością wyczuwania chakry, owady nieregularnie dystrybują i są w dużych ugrupowaniach w wyniku czego tworzą wiele "fałszywych obrazów", uczyniając bardziej trudne do odróżnienia użytkownika, i znalezienia jego dokładnej i bieżącej lokalizacji.
Offline