Klan Yamanaka - Klan specjalizuje się w manipulowaniu umysłami swoich przeciwników, jak również zdolnościami sensorycznymi. Ich techniki polegają na przeniesieniu świadomości do ciała przeciwnika oraz na zdolnościach telepatycznych. Blond włosy i niebieskie oczy wydają się być charakterystyczne dla Yamanaka.
Specjalizacje : Ninjutsu
~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Nazwa : Shintenshin no jutsu
Ranga : D
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Uzupełniająca
Zasięg : Krótki i średni
Pieczęcie : -
Chakra : 30
Opis : Technika polegająca na zawładnięciu umysłem przeciwnika poprzez "wkroczenie" do niego. Technika ta pozostawia jednak sporo do życzenia, przykładowymi minusami są trudności z trafieniem ruchomego przeciwnika gdyż technika wymaga stałej pozycji wykonującego, oraz w razie "pudła", na kilka minut traci się kontrole nad własnym ciałem.
Nazwa : Shinranshin no jutsu
Ranga : C
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Uzupełniająca
Zasięg : Krótki i średni
Pieczęcie : -
Chakra : 50
Opis : Dzięki tej technice użytkownik potrafi zapanować nad ciałem przeciwnika jednocześnie bedą zupełnie świadomym, gdyż przy tej technice nie trzeba przerzucać swojego umysłu do ciała przeciwnika. Przeciwnik również jest świadomy, ale nie panuje nad ruchami.
Nazwa : Shinten Bunshin no Jutsu
Ranga : B
Klasyfikacja : Ninjutsu
Rodzaj : Uzupełniająca
Zasięg : Krótki
Pieczęcie : -
Chakra : 80
Opis : Technika ta pozwala użytkownikowi przejąć kontrolę nad dwoma klonami w tym samym czasie. Największym plusem tego jutsu okazuje się fakt, że dusza użytkownika nie ma narzuconego kierunku prostego tak jak w przypadku Shintenshin no Jutsu, co praktycznie gwarantuje użytkownikowi przejęcie klonów.
Nazwa : Shintenkugutsu Juin no Jutsu
Ranga : A
Klasyfikacja : Ninjutsu, Juinjutsu
Rodzaj : Uzupełniająca
Zasięg : Daleki
Pieczęcie : -
Chakra : 160
Opis : Użytkownik przełącza swój duch do marionetki, umiejscowioną gdzieś w okolicy, i kontroluje lalkę do ataku na przeciwnika. Gdy przeciwnik zaatakuje lalkę, świadomości zostają zmienione: użytkownik uzyskuje kontrolę nad ciałem przeciwnika, zaś wróg jest uwięziony w marionetce. Ciała Fū zostają w takiej sytuacji bezbronne, jak w przypadku Shintenshin no Jutsu. Wszelkie szkody wyrządzone ciele ofiary, kiedy użytkownik jest w nim, przenosi się do swojego prawdziwego ciała, ale jeśli wystarczająco szybko opuści ciało ofiary może nie otrzymać żadnych ran.
Offline